Висновок про поділ, виділення частин власності

Український закон дозволяє володіти власністю не тільки одній людині. Власниками можуть бути одночасно кілька людей. Відповідно до закону такі члени називаються суб’єктами права власності.

Висновок про поділ, виділення частин власності

На практиці частим явищем є чіткий поділ власності, що дозволяє конкретно встановити частини.

У такому випадку необхідно оформити відповідний висновок про розподіл власності. Як правило, така необхідність виникає, коли розділяється власність родичів, які не можуть мирно ужитися, або ж під час оформлення кредиту під заставу майна.

Право на спільну власність буває двох видів:

  • часткова;
  • спільна.

Згідно з наказом департаменту ЖКГ України № 55 від 18.06.2007р. проводиться розділ майна, виділення і поділ частин. Цей документ регулює всі види поділу – в житлових будинках, квартирах, різних будівлях. Цим документом не регулюються земельні площі.

Процедура поділу передбачає складання спеціального висновку

Для складання цього документа необхідно надати згоду кожного з власників. Така згода подається в письмовому вигляді і засвідчується нотаріусом. Також необхідно надати технічну документацію, яка оформлена згідно нормам і законам країни.

Член експертної групи переглядає отримані документи, вказує на помилки і виправляє їх. Після цього документи вважаються належно оформленими.

Розділ або виділ частини власності розрізняють:

  • право спільної власності втрачається. Після проходження всієї процедури втрачаються всі права;
  • право спільної власності не втрачається. Після проходження всієї процедури права співвласників не втрачаються, а виділяється тільки частка власності.

Процедура розподілу власності або виділення частини відбувається після подачі заявником пакета необхідних документів, до них відносяться:

  1. Заява про видачу спеціального висновку про розподіл нерухомості або про виділення частки.
  2. Документи, що підтверджують особу. Це паспорт та ідентифікаційний код. Якщо така заява виходить від юридичної особи, то заявнику необхідно надати статутні документи: статут підприємства, документ, що свідчить про реєстрацію компанії, довідка з управління статистики. Оригінали цих документів можна замінити відповідними завіреними печаткою підприємства копіями.
  3. Заяви від співвласників належної форми, тобто такі заяви повинні бути завірені нотаріусом.
  4. Оригінал документа, що встановлює право на власність. Працівнику надається оригінал для перегляду. Далі знімається копія і вже вона додається до справи.
  5. Технічний паспорт. Працівник переглядає цей документ, визначає невідповідності, усуває їх, знімає копію і підкладає її до справи.

Наше приватне БТІ надає гарантію на проведення процедури. Наші фахівці мають високу кваліфікацію. Також освічені юристи нададуть свої консультації. Всі документи, які ми видаємо про розподіл власності або виділенні частини, оформлені належним чином. Ви отримаєте повний пакет документів. Також наша компанія враховує всі побажання замовника. Детально вивчивши документи та сама справа, клієнт отримує правильно оформлений висновок.