Архівна справа

Термін «архівна справа» означає створення необхідних умов для збереження і обліку використання документації на фірмі, в держорганах, в інших суб’єктах господарювання. Поділяється на два фонди: державний і недержавний.

Архівна справа

Як організується архівна справа в БТІ?

В архіві БТІ зберігається облікова і технічна документація, правовстановлюючі документи або їх копії. Щоб спростити роботу, застосовуються спеціальні програмні продукти, які дозволяють організувати:

  • зберігання електронних документів;
  • поточне сканування;
  • складання реєстру справ;
  • контроль руху документів;
  • контроль терміну для зберігання документації;
  • швидкий пошук.

Співробітник архіву БТІ зобов’язаний зберегти і комплектувати, а також реєструвати вхідну документацію. На вимогу уповноважених осіб фахівець повинен видавати документи і стежити за тим, щоб вони були повернуті у визначений строк на місце зберігання. Важливо своєчасно оновлювати зношені інвентарні справи, щоб уникнути їх повного знищення. Завдяки роботі архіву можна знайти інформацію, яка стосується будь-якого зареєстрованого об’єкта нерухомості.

×

Не втрачайте час, якщо у Вас виникли питання, хочете отримати додаткову інформацію, замовити комерційну пропозицію, проконсультуватися:

  1. Виберіть послугу
  2. Коротко опишіть проблему