
Виникла необхідність приватизувати кімнату в гуртожитку, які документи і як виглядає процедура приватизації такого об’єкта. Де можна отримати необхідні довідки та виготовити техпаспорт.
Ця консультація допоможе вам розібратися зі списком документів і термінами оформлення приватизації кімнати гуртожитку.
Почати слід з такого визначення як гуртожиток – це приміщення тимчасового проживання, право на вселення у кімнату гуртожитку дає ордер на займану площу особою наймачем.
Слід зауважити наступне, наявність будь-якого майна у учасника приватизації є відмовою від приватизації. Згідно ст. 1 «Закону України про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» учасником приватизації є особа, родич наймача, зареєстрований за адресою в кімнаті, яка буде приватизуватися.
Перелік документів, які потрібно зібрати для приватизації:
- Копія ордера на кімнату;
- Копія паспорта та коду наймача кімнати;
- Технічний паспорт на кімнату (новий)*;
- Оригінал довідки з тубдиспансеру)**;
- Довідка з ЦНАП “додаток 13”.
Якщо є наявна попередня прописка з 1992 року
У такому випадку потрібно підтвердити той факт, що учасник приватизації не використав право приватизації за попередньою адресою, таким чином список документів збільшиться.
Документи, які потрібно отримати за попередньою адресою:
- Довідка з ЦНАП ” додаток 13»;
- Довідка з ЦНАП про те, що участь у приватизації за попередньою адресою не брали;
- Довідка з банку про те, що чеки на приватизацію не використано.
До якого державного органу подавати документи на приватизацію
Зібрали відповідний перелік документів, потрібно звернутися в ЦНАП, де подати документи на приватизацію, працівник перевіряє і посвідчує відповідний перелік документів та надсилає до відділу з питань державного комунального майна відповідного р-ну РДА, де юристи перевіряють чи є достатньо підстав для приватизації цієї кімнати або квартири, а також всіх учасників приватизації.
Часто особи, які займаються самостійно без будь-яких консультацій юристів отримують відмови в приватизації. Тому перед тим, як подати документи слід звернутися до компетентних юристів, які допоможуть з подачею документів, щоб заощадити ваш час і кошти. Вам також допоможуть при необхідності виготовити техпаспорт БТІ.
Терміни виконання процедури приватизації
Щоб зібрати відповідний список документів потрібно близько 12 – 16 робочих днів, з моменту подачі документів у відділ приватизації ще 30 календарних днів. В цілому термін виконання процедури приватизації становить близько 1,5 – 2 місяці. Слід зауважити, що якщо робити техпаспорт в приватному БТІ, то він може бути виготовлений за один день, що істотно заощаджує ваш час.
Кінцевим результатом приватизації квартири або кімнати гуртожитку є два оригінали «Свідоцтво про право на власність». Слід зауважити, що з 2015 року все нерухоме майно, яке придбано з приватизації, отримане у спадок підлягає електронній реєстрації в реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Кінцевим результатом реєстрації майна в електронному реєстрі є один оригінал документа «Свідоцтво про право на власність» та Витяг з реєстру про власність.
Наша компанія готова надати послуги з приватизації кімнати в гуртожитку, виготовленні техпаспорта БТІ на об’єкт.
Законодавство: «Закон України про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків»
*(новий) – технічний паспорт повинен бути виготовлений не пізніше ніж один рік.
** (тубдиспансер) – довідка про те, що в особи, яка бере участь у приватизації немає захворювань на туберкульоз.