Головний інженер, експерт
Забудовники при введенні в експлуатацію будови подають всі необхідні документи, які зберігаються в цифровому вигляді. До кожного протоколу, який відкривається за запитом при реєстрації, прикріплюються їх копії.
Перелік, необхідний для оформлення квартири в новобудові
Разом з заявою, щоб отримати право власності на квартиру в Києві, власник надає в реєстраційну службу такі документи:
- договір інвестора з забудовником (інвестиційна угода, договір пайової участі або купівлі-продажу);
- виписка про те, що власник бере участь в інвестиційній діяльності;
- технічний паспорт на квартиру в новобудові, який виготовляє будь-яке БТІ в Києві;
- квитанція, що підтверджує оплату необхідного держмита.
При поданні неповного пакета документів держреєстратор призупинить процес, і реєстрація права власності на житло не буде здійснена до усунення причин. Тривалість такого проміжку часу становить 5 робочих днів, про що прописано в чинній процедурі. Якщо не вкластися в цей термін, держреєстратор буде змушений відмовити і припинити оформлення права власності на квартиру в новобудові або на нежитлову нерухомість.
Якщо державним реєстратором було прийнято задовільне рішення, то до Держреєстру вноситься запис і видаються документи на право власності. На сьогоднішній день це виписка з реєстру майнових прав.
На практиці часто компанії-забудовники допомагають оформити право власності на квартиру в новому будинку за дорученням власника. Якщо цього не сталося, варто звернутися в спеціалізовану юридичну компанію, яка займається питаннями операцій з нерухомістю та надає послуги БТІ.
Мита, які потрібно сплатити за право власності на квартиру в Києві
Реєстрація права власності на житло може здійснитися тільки за умови сплати необхідного держмита. До них відносяться наступні:
- для отримання виписки з реєстру майнових прав потрібно сплатити фіксовану ставку збору, він ще називається платою за витяг свідоцтва про права на нерухоме майно;
- виходячи з розміру загальної площі і мінімальної зарплати розраховується обов’язковий державний збір.
Оформлення права власності на квартиру в новобудові зажадає звернення в комунальне приватне БТІ для виготовлення техдокументації та оплату зазначених платежів. Останній розраховується, виходячи з площі об’єкта: до 100 кв. м, 100-200 і більше 200 кв. м. При цьому він становить 0,07, 0,1 або 1,2 % від мінімальної зарплати відповідно.
В законодавстві прописані категорії громадян, які звільнені від оплати державного збору:
- особи, які обмежені у своїх фізичних функціях (інваліди I і II групи, інваліди війни та члени сімей загиблих на ВВВ);
- ліквідатори ЧАЕС та постраждалі I та II групи. При наданні підтверджуючих документів – особи III і IV групи.
Оформлення квартири в новобудові, яке передбачає, що власник отримає документи на право власності, здійснюється тільки після реєстрації в Держреєстрі. Договір купівлі-продажу не може підтверджувати право власності на квартиру в Києві. Після введення будівлі в експлуатацію необхідно обов’язково звернутися до БТІ в Києві для отримання техпаспорта і пройти реєстрацію у Держреєстрі.
Наша компанія готова надати будь-які послуги БТІ і проконсультувати з питань операцій з нерухомістю. Ми приватне БТІ, тому виконання робіт у стислі строки вам гарантовано!