
Розглянемо інструкцію, яка допоможе правильно скласти заяву і зібрати потрібні документи для участі в програмі.
Перший етап: чи маєте ви право на участь у програмі?
Згідно з викладеною програмою, в ній можуть брати участь такі громадяни (сім’ї):
- особи, які перебувають на квартирному обліку, що потребують поліпшення житлових умов;
- якщо у громадян немає права власності на нерухомість. Це не стосується тих, у кого воно залишилося на окупованих територіях;
- житло, яким володіють громадяни, становить менше 13,65 квадратних метрів.
Обов’язковою умовою є те, що середній дохід за місяць при розрахунку на одну особу не перевищує середню зарплату по регіону, яка розраховується за інформацією Статуправління, в 5 разів.
Другий етап: визначається розмір підтримки, яку може надати держава
Згідно законодавчим документам, розмір держпідтримки може становити:
- для тих, хто потребує житлових умов, підтримка становить 30%;
- для ветеранів війни – 50%;
- переселенцям – 50%.
Розмір може складати з урахуванням 21 кв. м житлової площі на одну людину плюс 10,5 «квадратів» на сім’ю по вартості за 1 кв. метр не більше граничної ціни по конкретному населеному пункту.
Третій етап: подача документів до Фонду
Неважливо, до якої з категорій громадян відноситься заявник: необхідно заповнити та надати заяву, де викладено намір про держпідтримку при придбанні або будівництві житла.
Повний перелік документів по кожній категорії можна знайти на сайті фонду.
Щоб заповнити анкету-заяву, для початку необхідно завантажити бланк з сайту Фонду. Обов’язково заповнювати її державною мовою розбірливо. Не допускається наявність помарок, закреслень і виправлень. Всі поля повинні бути заповнені. Всі підписи обов’язково повинні бути проставлені. За дітей, які не досягли повноліття, підписує анкету батько.
Для створення електронного варіанту документа необхідно відсканувати заповнену заяву.
Подавати документи необхідно з паспортом та оригіналами документів, копії яких додані до заяви.
Четвертий етап: вибір житла та підписання договору
На останньому етапі вибирається із запропонованого переліку об’єкт, що підходить по параметрам і підписується договір з регіональним управлінням Фонду. В залежності від обраного типу об’єкта – вторинний ринок або новобудова – форма договору може відрізнятися. Ознайомитися з ним можна на офіційному сайті.
Для оформлення будь-якого з видів нерухомості потрібно виготовлення технічного паспорта. Щоб зробити все швидко і якісно, необхідно звернутися в професійну компанію, яка надає послуги БТІ.
Співробітники мають великий досвід вирішення різних ситуацій. Вартість послуг залежить від обсягу робіт і складності процесу. Розрахунок відбувається в індивідуальному порядку. Наша компанія пропонує швидке та професійне виконання інвентаризації об’єкта. На підставі отриманих даних робиться техпаспорт, в якому відображаються всі дані про нерухомість. Цей документ буде потрібен при оформленні будь-яких угод з нерухомістю.